Oldalak

2011. január 14., péntek

Egy Kis Rant és az AASZ

Ma az Égegyadta világon semmit nem csináltam! Zoli csak holnap jön! (érdekes bejegyzést érzek xD)
Ellenben sok One Piece-t néztem, és szörföltem az interneten és sokmindent láttam-hallottam :) Erről fogok ma mesélni.

Előszöris reggel a szokásos Fansub-csapatoknál tett látogatásom tettem meg. A Naruto-kun.hu húzása óta megint sok ellenséget szerzett magának. Hogy mi az én véleményem? Mindjárt kiderül, hölgyeim és uraim!
Ezúttal a Fórumra az UraharaShop-tól jött rantelni egy emberke, egy ottani admin kurosaki19 néven regisztrálva a fórumra. Teljesen értelmesen normálisan leírta a véleményét az NK-csapat moráljáról, külön kiemelve pár embert, és elmondta mi a problémája. Valamint mondja, hogy Ő ezt leírja, hogy kiadja magából, de tudja, értelmes választ nem fog kapni.
Balszerencséjére Tapion válaszolt neki, akivel nekem is volt (bal)szerencsém vitázni. De csak meghazudtolja meg kurosaki kijelentését. De nem! Ismét csalódnom kellett. Tapion, szokásához hűen A Legkissebb Tárgytalan Dolgokba kötött bele, mint fogalmazási és helyesírási hibák, név, és idióta szarkasztikus viccek a mondanivalóról. GRATULÁLOK TAPION-SAMA Jó kis hírnevet szereztél a drága csapatodnak! ISMÉT! Amikor Én mondtam el észrevételeimet egy felirattal kapcsolatban egyből az AVATAROMBA kötött bele, hogfy azon melyik animéből melyik karakter van, és hogy mennyit árul ez el az érettségemről. Nos, az én érettségemmel nincs semmi baj, ellenben a Tieddel Tapion.


Nah mindegy, erről most nem akarok írni, majd ha Vasárnap végre újra megnyitják a topicot (igen Aes újfent bevetette csodálatos probléma megoldó képességét) akkor bővebben írok erről szemtől szemben nekik.


Sokkal fontosabb az AASZ. Ezt a nevet én adtam nekik, jelentése: Amatőr Alkotók Szövetsége.
Végre rászántam magam, hogy megnézzem Vajkó Tomi művét, az Ichigo kalandjai című Paintes próbálkozást. Ez a műfaj Dantcinak köszönhetően nagyon elterjedt az országban, így rengeteg kis rajongó próbál hasonlót csinálni. Áhh, 12 évesek. :) Azt hiszik, minden sikerülhet, minden amit megérintenek aranytól fog fényleni, és hogy imádják majd őket. Ez magamra emlékeztet :)
Csakhogy egy 12 éves humora nem valami humoros. Csak rá kell nézni első Paródia Próbálkozásomra a "Kurva Nyelvű Békára" melynek rövid forgatókönyvét annó Papírra vetettem még, és onnan olvastam, vagy az Ótvar Csiklófutamára. :)
Egy 12 éves paródia-videója általában bűzlik a káromkodástól, az értelmetlen poénoktól és a rasszizmusból (bár e legutóbbi nálam nem volt jelen). Így Tomi művének is megvan a minősége.
A kommentek a videóján borzalmasak, ám Ő mintha meg se hallaná őket (hát persze, ugyanis építő kritikát senki nem tud írni, elvégre sokaknál még az átlag IQ sincs meg ebben az országban xD). Úgy állítja be magát mintha híres lenne. Szóval megkukkantottam a Blogját, ahol mindent úgy jelent be, mintha nagyközönségnek tenné ki a dolgokat (egy szavazást is indított sokak kérdezték lesz-e film.. kezdettel xD), és ekkor lepődtem meg. A blogján a hozzászólások egytől egyig más amatőr alkotóktól vannak, a Naruto Háttér, A Jitsu Harcosok, a Soul Eater - a kulisszák mögött, és a Sasuke Naplója készítőitől. Wattafak?
Tomi híreiben rendszeresen olvasom, hogy Új szinkronhangok lesznek, és ezek mind a fenti sorozatok készítőiből kerülnek ki. Valamint Balázs Márk (a Naruto Háttér készítője) mintájára (aki az én mintámra készítette el az övét) kritikát is írt mindegyik ismertebb amatőr sorozatról! Vak vezet Világtalant! xD
Ezek egymás videóiban szerepelnek, egymásét kritizálják (méghozzá POZITÍVAN ÉS VIGYÁZVA), és folyamatosan beszélgetnek. Ezek Szövetséget alapítottak! XD Egymásnak készítik a videóikat, mert valószínüleg, csak Ők (és persze Én és Zoli) követik figyelemmel az alakulást, és persze "mindegyik nagyon szépen fejlődik, és nagyon jó lesz a sorozata" hogy Tőlük idézzek. Nem kicsit lepett meg a dolog xD
A legviccesebb az egészben az, hogy Páran néha a hátuk mögött fikázzák a másikat, nem mondok nevet, de mintha egyikük egyszer azt mondta volna: "Jó, nem a legjobb, de nézd meg a (sorozat neve)-t. Az sokkal bénább és undorítóbban néz ki!". Kicsit vicceeeeees :D
Vajon pártfogásomba vegyem őket, vagy csendes megfigyelő maradjak? Mi a véleményetek? xD


(Mellesleg az 5 sorozatból úgy gondolom 2-nek lehet jövője. De nem mondom meg melyik kettő, találják ki maguk között xD)


Hát ennyit Mára, a mai gondolataimat kibeszéltem! A Holnapi Jóóóó nap lesz ;D Még visszatérek! :D
És szurkoljatok az AASZ-nek! ;) Písz!

8 megjegyzés:

  1. LOL XD
    Holnap elleszünk ne aggódj...vagyis már ma...:D

    VálaszTörlés
  2. " De csak meghazudtolja meg kurosaki kijelentését. "
    - az ilyeneket mindig észreveszem :D:D:D

    VálaszTörlés
  3. "Vajon pártfogásomba vegyem őket, vagy csendes megfigyelő maradjak? Mi a véleményetek? xD "

    - Ugye ez most költői kérdés volt??? :S XD

    Most viszont így plusz öt személy fogja olvasni a blogodat :D LoL
    Ééééés felkeltetted az érdeklődésem, úgyhogy végre ránézek az egyik alkotásra...

    "Tomi híreiben rendszeresen olvasom, hogy Új szinkronhangok lesznek, és ezek mind a fenti sorozatok készítőiből kerülnek ki. Valamint Balázs Márk (a Naruto Háttér készítője) mintájára (aki az én mintámra készítette el az övét) kritikát is írt mindegyik ismertebb amatőr sorozatról! Vak vezet Világtalant! xD
    Ezek egymás videóiban szerepelnek, egymásét kritizálják (méghozzá POZITÍVAN ÉS VIGYÁZVA), és folyamatosan beszélgetnek. "

    AASZ - Ez aztán a beltenyészet :D:D:D
    Viszont tetszik a betűszó... menőőő... :D

    Te meg Zoli holnap... lássuk csak... a horoszkópotok valami balesetet ír... ne vaduljatok, illetve esélyt se adjatok semmilyen balesetnek. :D :D :D amúgy meg, jó mulatást!

    VálaszTörlés
  4. Igen, Máté, mint tudjuk, ez a "Vak vezet világtlanokat" országa - ezt szerintem majd' minden este megbeszéljük valami aktuális téma kapcsán. De ne keseredj! TE látsz! :)

    Amúgy ne becsüld le őket, ők a new generation, és örülj, amíg belőletek "táplálkoznak". Addig titkon (vagy nem titkon) Ti vagytok A Valakik!
    De ahogy te is próbálkoztál már 12 évesen, úgy ők is, ami azt jelenti, hogy 4-5 év múlva lehet, hogy ők lesznek azok, akikre a mai ovisok csillogó szemmel fognak felnézni.

    Lehet, hogy nem trendi, de lehet, hogy némi vállveregetés közepette el kéne látni őket 1-2 jótnáccsal, hogy "érezzék a tőrődést". Ez talán emelne egy kicsit a színvonalon...

    VálaszTörlés
  5. renge-kün, te beteg állat, honnan tudod mi a horoszkópom????? XD
    Amúgy véleményem szerint (ha érdekel vkit) az egyik sorozat, amiben lehetőséget látok (és ez alatt azt értem, hogy a jelenlegit hagyja abba és kezdjen el egy teljesen normálisat) az a:
    Naruto háttér!
    De komolyan. Az 5. rész már elég faja lett.

    VálaszTörlés
  6. Egy jó fangörl jó sok mindent tud ;D
    Kivéve, amit meg nem,... ugye.
    De még akkoris jó fangörl, mert akkor hagy saját magának meglepetés infókat, és így sosem unja meg a rajongásai trágyát.... XD :D

    VálaszTörlés
  7. Na mostmár megjegyzem mi az AASZ :)
    Ám Tomika mai napig lekaksizza hogy milyen negatív kritikát kap :D

    VálaszTörlés