Oldalak

2011. január 12., szerda

Mai Nap

Nos.. akkor miről is szóljon az első üdvözlésen kívüli bejegyzés.. Hmm.. MEGVAN! Egy Snassz, Átlag Mai Napom bejegyzés ami Senkit nem érdekel, csak én élem ki magam! Csapjunk is bele! :D


10-re be kellett mennem a suliba, (később kiderült, hogy ez a 10 óra valójában 9 óra volt, de ez nem lényeg. Lásd: Lentebb)
Szal keltem 8-kor, hogy 9-kor elindulhassak. Játszottam kisöcsémmel Petivel, majd Reggeliztem, és fölmentem a szokásos tisztálkodáshoz. De előtte benyomtam a Gépet. 1-es Számú Hiba! (ezt egyébként szinte sosem követem el. Reggel Sosem kapcsolom be a gépet, kivéve különleges alkalmakkor. Ma ez a különleges alkalom a következő volt.
Jelenleg 'Who' rajongó vagyok! A Who írta a világ Első Rockoperáit. Van egy Rockoperájuk ami egyben sosem jelent meg (kivéve Pete Townshend a gitáros Szoló Albumán). Ez a Lifehouse. Szóval nekem elszórva megvoltak a Lifehouse dalai 90%-ban Who-előadásban. Vagyis nem csak Pete játszik rajta, hanem az egész Zenekar. Szóval összeraktam egy Duplaalbumnyit a Lifehouse számaiból, a maradékot Pete előadásában, a többi Who. Ez volt Tegnap este. Az oka, hogy ma reggel benyomtam a gépet, hogy egy Rockoperát 3-szor hallgatok meg! Először a szöveget figyelem, másodszor a Zenét, harmadszor Szórakozom! :D
Szóval a gépet azért kapcsoltam be, hogy Szöveget tegyek a Dalokra, hogy miközben hallgatom az iPodon, olvashassam a szöveget. Csakhogy az iTunes iszonyat lassú lett, így 2 perc volt, mire egyik számról a másikra ugrottam. xD Így történt, hogy 10 helyett Negyed 11-re értem be a suliba Vizsgaidőszakban (hála Anyának aki bevitt engem :) ).
Két tantárgyból kellett Vizsgáznom: Nyelvtan és Történelem. Miután jól körbekérdeztem, első dolgom volt beköszönni Krisz bához aki tudvalevőleg a Magyartanárom. Oké, itt meg is voltam gyorsan, 10 perc várakozás után elmondtam a kommunikáció funkcióit. Jó, megvan az 5-ös. Szóval Siettem a Töri terembe.. Ami előtt Méteres Sor Állt! Tudni kell, hogy a töri terem előtt egy folyosó volt, meg egy kis rés közte és az info terem előtt. Mindenki ebben a résben tömörült, véletlen sem a folyosón xD.
 Roland egyből artikulálva köszön:
 - SzeVassz!
Én úgyszintén:
 - SzeVassz!
 - Állunk!
 - Látom! xD
Természetesen egy gizdagyerek nem állta meg, hogy be ne szóljon:
 - Hé Csicska, nem az a sor vége!
'Jóvanna, levágtam.' - ezekkel nem érdemes vitatkozni. Elökörködtünk Rolnaddal. A probléma csak az volt, hogy minden barátom a sor elején leledzett, én meg a végén, a pávák* között. XD Hátulról János és Daczi (Dávid) közölték, hogy ők már reggel 8 óta ott ülnek. Mondom kösz a nyugtatást. XD Rolandék kábé  fél 12 körül bementek, majd láttam őket ki menni, én meg még mindig ott kullogtam. Félreértés ne essék, nem voltak sokan a sorban, de Naaaaaaaahhggyon lassan haladt. Mondjuk úgy fél óránként egy ember ment be, és volt, hogy Mögülem választottak embert, így Én nem haladtam előrébb. Elkezdtem hallgatni az Általam összeállított verzióját a Lifehousnak szöveggel. Nagyon ajánlom mindenkinek. Meghallgattam az első felét (1 óra 50 másodperc), majd mindezek után Délben elegem lett az egészből és levonultam ebédelni. Lent lehettem egy Háromnegyed órát, majd Rolandék leléptek én meg visszamentem. A SOR EGY EMBERNYIT MOZDULT!! Ám előttem már csak 3 ember volt. Ez egész jónak hangzik nem? Ez volt 12:45 körül. 14:31-kor bejutottam a terembe, kihúztam a tételt (Démosz vs. Arisztokrácia: Drakón Szólón és Kehisztratosz) majd leültem kidolgozni, miközben más felelt. A Teremben 3 ember volt összesen! ERRE VÁRTAM ENNYI IDEIG!! Nem kicsit voltam ideges :) Pedig én igazán nem szoktam az lenni. Ekkora már KÉT Csokit is elfogyasztottam.
Lényeg a lényeg, miközben dolgoztam a Tételt, egyszercsak csöng Péter bá (Töritanár és a 'Mentorom') telefonja, és azt hallom:
 - Zoltáááán? Ilyenünk nincs.
'Zoltán.. akkor biztos nem én vagyok'
 - Jaaaah, hogy Máté! Máté, neked most nem Drámán kéne lenned?
 - Oh, tényleg! - 'Már Ott lennék, ha nem várattál volna ennyi ideig!!'
 - Jól van, akkor most gyorsan lefeleltetlek, aztán siess.
 - Köszönöm.
Azért örültem volna, ha egy Fél órával előbb tudtak volna Telefonozni, nem amikor már sorra kerültem XD
Szóval megvártam az előző felelőt, míg kinyögte az anyagát, majd jöttem én, és elmondtam a tételt. Természetesen megkaptam a félévi 5-öst. A Kérdés: Megérte-e kivárni? xD
Szóval gyorsan megkerestem Vikit, majd elindultunk. Feltettem Őt a vonatra, elköszöntem, majd elindultam a Cházárba, ahonnan amúgy "Ki vagyok tiltva" (xD) ennek a szakkörnek az Első órájára, amit Péter bá'-nak hála sikeresen lekéstem.
Mikor benyitottam első szavuk:
 - Máté! Épp Végszóra!
'*@#*đ'
Miután mindenki elmondta végszóként Milyen volt az óra (Én azt mondtam Szenzációs! XD) leléptünk, Franciskával elkezdtünk We Are The World-öt énekelni, majd felszálltam a Vonatra, ahol Nyugalomban végig hallgattam a Lifehouse Második felét, és hazarobogtam ezt a Hülye blogot írni. xD
És most folytatom a munkát a projekten amit Dant-Cnak csinálok XD

Ugye mennyire unalmas és érdektelen egy magánéleti post? XD Nah majd lesz jobb ;)

8 megjegyzés:

  1. "Egy Rockoperát 3-szor hallgatok meg! Először a szöveget figyelem, másodszor a Zenét, harmadszor Szórakozom! :D "

    Ez aztán érdekes koncepció.... :D

    De mért nem először szórakozol??? XD

    VálaszTörlés
  2. Jajblahbalh, de érdekes, blah blah, és így tovább, blahblah...
    Najó, igazából meg akartam kérdezni, hogy milyen iskolába jársz, hogy ilyen vizsgaidőszakok meg mentorok vannak arra fele. XD
    Meg azt (de ennek semmi köze a posthoz, ez egy technikai kérdés), hogy hogy állítottad be, hogy csak a szöveg felülete mozogjon, mögötte a kép mindig ott maradjon, ahova az alkotója odateremtette? Mert az enyém mosz mozaikozik meg mozgolódik össze-vissza. :S

    VálaszTörlés
  3. Nálam nem mozaikozik.... hmmm.... érdekes jelenség lehet... LoL XD

    VálaszTörlés
  4. Tithen: Ugye milyen Érdekes? XD

    Egyébként Gimnázium XD

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Az a jó az írásaidban, hogy szinte hallom, ahogy kimondod, amit írsz:))
    akkora jó vagy(:

    VálaszTörlés
  7. :Dmég!Még!Még!

    VálaszTörlés
  8. ja Nati voltam :)

    VálaszTörlés