Oldalak

2011. január 11., kedd

Indulás!

Hello Bello! Matten vagyok! Parodista, kritikus, művészlélek, amatőr szikronőr, miegymás! Valamint köztudottan Idióta vagyok és még élvezem is :D Erről sok bölcsességet szoktam mondogatni, és ti Olvasók is fogtok belőle Kapni Bőven :D
Úgy tűnik mostantól Blogot kell írnom, saját hülyeségemből kifolyólag XD

Tudniillik, hogy én általában megjegyzem és vissza tudom játszani a gondolataim. A tegnapi jelenet valahogy így nézett ki:
- Höhö.. ez a sok marha lájk gyűjtögető! Úgyse bagózik odarájuk senki, csináljanak amit akarnak. Még nem nagyon láttam olyat, hogy 20 lájknál több jött volna össze valakinek.
[...]
Höhö.. ha csinálnék Blogot akkor ez felkerülne. Még jó, hogy ilyesmivel nem kell foglalkoznom.
[...]
Jesszupepi. Mit művelne Renge-kün az Én Blogomon.
[...]
Megvan! Kiírom Facebookra, hogy ha összejön 20 Lájk csinálok Blogot! Úgyse fog összejönni. 20? Úgyse fogom megcsinálni, de legalább látom hány embert érdekelné. :) *kiírja* Whupsz! Nah várjunk... A Való Világos kommentemre 22 lájk jött... a fene a fene.. ZOLI!! Mit Csináljak! Te Nehogy Lájkold! [...] Megvan! Törlöm mielőtt túl sokan figyelnek fel rá.. Uhh.. már 6 Lájk.. ajaj. Ne... Neh! NEEEEEE!! AZ INTERNETEEEEEEM!!

Másnapig nem volt netem, és mire feljöttem 22 Lájk jött az üzenetre!
Gratula Matten!

Akkor Hadd mondjam el a véleményem az ilyen személyes blogokról! HÜLYESÉG!
A Barátaidon kívül, akik Úgyis ismernek nem olvasná SENKI! Senkit sem érdekel az interneten, hogy milyen napod volt, miért vagy depis, miért vagy vidám, a Barátaidon Kívül. Nekik meg szóban is elmondhatod.
Ha valami híresség vagy, vagy letettél valamit az asztalra, és az emberek adnak a véleményedre, akkor hajrá, de ha csak egy átlagos közember vagy, vagy tinédzser akkor Teljesen felesleges.
Persze Lehet, hogy neked jó érzés ezt leírni és megosztani másokkal. De ezt közösségi oldalakon is megteheted és akkor még Gyorsabban is reagálnak.
Ettől függetlenül vannak Blogok amiknek Élvezem az olvasását én is, de azok általában vagy olyan emberek akiknek a műveit nézem és naprakész információkkal tudnak ellátni, vagy ismerem őket és a belső lélekvilágukat is ismerni akarom. Mást nem nagyon.
Persze senkinek nem akarom elvenni ettől a kedvét. Még Jó is kisülhet belőle. De nekem ez a véleményem. És Kimondtam! Elvégre erre jó a Blog nem? XD

Szóval Üdv! És remélem Sokat fogunk Hülyülni! :D

Matten :D

10 megjegyzés:

  1. gratula neked drága Matten! sokat megtudtunk a mai napodról! de azért én vagyok az első kommentelő!:)puszi neked!

    VálaszTörlés
  2. Váááááááh :D

    (Mit művelne.... :D) Na ezt jól sejtetted :D:D:D

    Matten !!!!!!!
    Renge-kün totál szét van hatódva, hogy beleírtál ;D

    Egy őrült naplója.... Sirály kezdés
    HUGE THUMBS UP és EGY HATALMAS LÁJK... :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  3. A fene, Noémi pont megelőzött, amíg fogalmaztam, grrr :D nyaff

    VálaszTörlés
  4. Én akartam az első lenni neked lenni, Matten :D:D:D LoL
    Most csinálj egy új blogot, :D

    VálaszTörlés
  5. remek lett :D de azért még mindig zavar, hogy egyes szavakat nagybetűvel ír, Kapitány :)

    VálaszTörlés
  6. höhöhö:DD jó vagy, Kapitány:)
    imádom a nagybetűidet, így tovább, büszke vagyok rád az írásért:D likelikelikelike:))))

    VálaszTörlés
  7. Matten:@ VÉÉGRE ! *-* ééééén szétfogom olvasni a blogod... :D

    VálaszTörlés
  8. Matten...ezt benézted durván XD
    További sok sikert:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  9. Matten...KEEE!!! *először halálra röhögi magát, aztán meglátja a Mr. Popo képet, és inkább kussol*
    Amúgy teljesen egyetértek veled, nekem is csak azért van mert anyám rábeszélt, meeg mert az enyém Art Blog, nem csak olyan "bühü, depi vagyok, nyee~" féle izé. xD Najó, igaz, hogy semmi sincs rajta, de kit érdekel ilyenkor az én blogom, igaz? Beszéljünk inkább a tiedről! Először, egy rendszeres olvasót már bizton sikerült összeszedned, másodszor: ezazz, hülyeség bajnokai, fel fel a csúcsra! Követni fogom a baromságaidat. :D

    VálaszTörlés
  10. Helyesbítek: egy láthatatlan rendszeres olvasód van. >D

    VálaszTörlés